استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی
نوشته شده توسط : mina

استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی

امروزه یکی از محورهای اصلی برای بازاریابی استفاده از اینستاگرام می باشد چرا که در اینستاگرام طیف وسیعی از مخاطبان می باشند که باعث اثربخشی بازاریابی می شود. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالور ایرانی است. در بازاریابی اینستاگرام تاثیر مستقیم بر جذب مشتریان می باشد تحقیقات و مطالعات فراوانی که انجام شده است تقریباً ۸۰ درصد کاربران اینستاگرام از برند خاصی پیروی می کنند که در شبکه‌های اجتماعی پیج های آنها را دنبال می‌کنند و 60 درصد آن‌ها محصولات را از طریق همین تبلیغات اینستاگرامی خریداری می کنند.

داشته باشید که اگر شما محصولاتی را در شبکه اینستاگرام تبلیغ کنید تقریباً 30 درصد کاربران از آن استقبال کرده و خریداری می‌کند.

اکثر مردم جهت کشف و خرید محصولات و خدمات جدید است و بندهای خاصی تبلیغات اینستاگرام را مشاهده میکنند که یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام می باشد.

کسب و کارهایی که اینستاگرام تبلیغ می‌کنند بسیار خوب و قابل توجهی را از آن خود کردند که می خواهیم شما را با بازاریابی در اینستاگرام آشنا کنیم.

بازاریابی اینستاگرامی با ساختن حساب تجاری

شما می توانید پس از نصب برنامه اینستاگرام می توانید اکانت اینستاگرام را نصب کنید در نظر داشته باشید یا اکانتی که شما برای خود می سازید شخصی می باشند و برای اینکه به حساب تجاری تبدیل کنید وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و از قسمت اکانت از گزینهSwitch to Professional Account را انتخاب کنید.

پس از آن گزینه Business را انتخاب کنید.

حالا وقت آن است که شما نوع کسب و کار خود را انتخاب نمایید.

پس از آن می توانید وارد صفحه خود شده و شروع به فعالیت نمایید در نظر داشته باشید که در شبکه اجتماعی اینستاگرام شما میتوانید به صفحه تجاری فیسبوک نیز متصل شوید.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنین خرید فالور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالورر تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: